(Android/iOS) Sanvello: Anxiety \u0026 Depression rajoittamaton kaikki hakkerointi
Mar 12, 2022 3:39:40 GMT
Post by steracpaconsdmag on Mar 12, 2022 3:39:40 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sanvello: Anxiety \u0026 Depression ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sanvello: Anxiety \u0026 Depression IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ rajoittamaton kaikki hakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ Sanvello: Anxiety \u0026 Depression 2022 version ▞▞▞
Vaikka vakuutuksen lisääminen kuulostaa hyvältä. Etsi terapeutti -vaihtoehto on tyhjä, joten en voi valita terapeuttia.
Se on hyvä sovellus harjoitella meditaatiota sekä seurata tottumuksiasi. Suosittelen ihmisiä kokeilemaan sitä. Sanvello premium voi kuitenkin olla pieni ongelma, koska jotkut meditaatiot vaativat sitä. Siitä huolimatta ilmainen versio on myös hyvä.
Sovelluksen löytäminen hämmentää monia kysymyksiä, mutta en löydä paljon tekemistä
Tämä sovellus on ollut hämmästyttävä. Kun minulla on huono päivä ja näen ilmoituksen, että miltä sinusta tuntuu, innostun, koska luulen, että joku välittää. Tiedän, että se on vain tietokone, mutta sillä on valtava ero. Ja se on todella helppokäyttöinen. Ja se on hyvä paikka tuulettaa.
Se on hieno sovellus. Nautin siitä ja ostin tilauksen. Se on paljon halvempaa kuin terapeutilla käynti, mutta se on silti erittäin tehokasta.
Helppo käyttää ja edetä omaan tahtiin itseohjautuvasti. Ei tuomioita. Hyödyllisiä työkaluja luoda uusia polkuja mielessäni ajatella positiivisemmin.
Voi suositella.
Viikon käytön jälkeen huomaan, että tämä sovellus voi olla todella hyödyllinen ihmisille, joilla on mielenterveysongelmia. Kiitos Sanvello Teamille ilmaisesta premium-käytöstä näinä aikoina! Sovellus on kuitenkin täynnä bugeja ja epäjohdonmukaisuuksia niin paljon, että on yksinkertaisesti liikaa luetella niitä täällä. En ole valmis maksamaan sellaisesta kokemuksesta.
Hintaan nähden meditaatioita pitäisi olla enemmän. Pidän kuitenkin CBT-harjoituksista.
Ei ystävällinen eläkeläisille tai niille, jotka käyttävät vain vähän käsiään
Pidän siitä toistaiseksi. Mielestäni heillä pitäisi olla keskusteluryhmä ihmisille, joilla on autismi, dyspraksia, lukihäiriö ja muita oppimisvaikeuksia. Minusta sovellus on hieno, mutta on olemassa muutamia muita asioita, jotka voisivat parantaa sitä, jotta ihmiset eivät kokisi olonsa ulkopuolelle.
En voi käyttää Fire 10:täni rekisteröitymiseen tai kirjautumiseen. Piti käyttää verkkoa rekisteröitymiseen, mutta en silti pysty kirjautumaan.
Se on toistaiseksi hienoa, mutta minulla ei ole rahaa ostaa muuta materiaalia sovelluksessa.
Minusta tuntuu, että tämä sovellus poimii ja valitsee henkilöt, jotka vastaavat takaisin, jotka antavat huonomman arvosanan (koska tiedän, että joka 3-5 luokitus ei saa vastausta) Selasin suurimman osan kommenteista, ja niitä oli 2 tähden arvio, jossa he sanoivat ongelman, eivätkä saaneet yhtään vastausta vuodelta 2015. Oli yksi arvostelu kesäkuun 2020 puolivälistä, tämä kaveri sanoi melko paljon: "Oli monta kertaa toivonut, että voisin saada lisää valmennusta, mutta kalliilla tilauksilla , se toimii vain sideaineena auttavana
Hämmästyttävä. Se on todella auttanut minua koko päivän ja myös aina, kun haluan omaan tahtiani
Pitää sinut raiteilla sisäänkirjautumisilla. Antaa hyviä ehdotuksia panoksesi perusteella.
en ole varma c
Rakasta sovellusta. Se on hyvin suunniteltu ja erittäin helppokäyttöinen käyttäjäystävällisellä käyttöliittymällä. En ole varma perusversiosta, mutta premium-versiossa on paljon ohjelmia, joista valita ja kehittää itsetietoisuutta ja terveellisiä tapoja. Voit asettaa muistutuksia ja tallentaa edistymistä. Tarjolla on myös mahdollisuuksia yhteydenpitoon terapeutin kanssa ja ryhmäkeskusteluihin. Varmasti vartija.
Upea sovellus! Se katkaisee ongelmat auttaakseen niitä selviytymään. Paras sovellus mitä olen löytänyt!!
Se oli erittäin hyödyllistä ja nautinnollista, kunnes... Tämän tarkoituksena on AUTTAA ihmisiä, joilla on mielenterveys ja stressi jne. Olen erittäin huolissani siitä, että täällä on erittäin väkivaltainen kiistanalainen niin kutsuttu poliittisten ryhmien foorumi. Olen tehnyt kaikkeni VÄLTÄÄN kaiken meneillään olevan politiikan aiheuttaman stressin. Silti mielenterveysapusovellus kirjaimellisesti vain raivostutti minut. Olen niin tyrmistynyt! Häpeä!
Vesi juoksee takamaalla, kun hän kysyy, kuuletko lintuja ja muuta taustaa. Mutta kaikenkaikkiaan hyvää kiitos 😊
Yritin saada apua tai varata tapaamisen tarkistaakseni apua häiritseviin ajatuksiin
Hanki ilmainen palkkio covid19:lle. Covid19 ei ole vielä ohitse meille ja monille muillekaan. Pikkupojallani todettiin syöpä, joten meillä on suuri riski, ja tarvitsen tämän sovelluksen, ja nyt olen lukittu, kun olen tehnyt niin paljon sovellusta.Nyt minun on löydettävä toinen sovellus, koska minulla ei yksinkertaisesti ole varaa käyttää sitä, mitä minulla oli pääsy jo eilen. Halusin todella saada tämän kurssin loppuun, kun olen jumissa kotonani enkä voi mennä ulos kolmen lapseni kanssa.
Rakastan heidän tarjoamiaan kokemuksia ja työkaluja. Pidän siitä, että voit seurata ajatuksiasi. Voit hallita elämäntaitoja, jotka auttavat sinua selviytymään elämän vaikeista hetkistä.
Siitä on 2 päivää ja erittäin hyödyllinen! Työni tarjosi tämän oikeaan aikaan
Aluksi pidin tästä sovelluksesta, mutta muutaman kuukauden kuluttua en ole vieläkään edistynyt. Olen surullinen todeta, että saan enemmän apua muilta yhteisöiltä ja meditaatiot ovat vain hengitysharjoituksia. Pidän mielialamittarista, mutta siinä se..
Rakastan sitä, kuinka se viestittää minulle tyhjästä ja antaa minulle mahdollisuuden tunnustaa, miltä minusta todella tuntuu ja nähdä joskus, että minulla ei ole niin paha olo❤ kiitos
Rakastan todella tätä sovellusta ja ostin premium-jäsenyyden, mutta joudun keskeyttämään maksut, koska sovellus on NIIN buginen minulle!!! Olen tyhjentänyt tiedot, välimuistin, poistanut sen ja asentanut sen uudelleen... Pidän siitä todella, mutta en ehkä käytä sitä ennen kuin se on päivitetty tai jotain muuta☹
Se on hyvä, mutta ei näytä pääsevän kunnolla sisään.
Tämä sovellus on auttanut minua todella paljon! Vaikka olen todella stressaantunut, ahdistunut ihminen ja silti stressaantunut koko ajan, tämä sovellus on auttanut mielenterveyttäni valtavasti! Se todella rauhoittaa minua, kun minulla on ollut huono päivä koulussa, olen surullinen, ärtyisä ja/tai stressaantunut minulle jätetyn kodin määrästä. Kiitos Sanvello avusta, se auttoi minua paljon^^
Se on yksi asia, jota olen odottanut. Se on kattava sovellus, joka on tehty niille, jotka tarvitsevat apua mielenterveyteensä.Olen kokeillut useita sovelluksia aiemmin ja olen iloinen, että yritys, jossa työskentelen, tarjosi tätä. Pidän erityisesti Journal-osasta. Etkä tarvitse toista sovellusta mielenterveystarpeihisi. Se on valmis itsestään.
vaikuttaa hyvältä sovellukselta, valitettavasti en voi edes asentaa sitä, se asentuu pitkään, eikä asennus suorita loppuun, sitten minun on pakko lopettaa sovelluskauppa ja sitten se sanoo virhe. Korjaa tämä tai jotain niin voin kokeilla sitä.
Ensimmäinen meditaatio auttoi minua rauhoittumaan.
Paljon hyviä harjoituksia ja kehotuksia pieniin, konkreettisiin askeliin, joilla voit suunnata näkökulmasi ja tottumukset uudelleen. Jotkut osat ovat hieman hämmentäviä käyttää esim. muistutusajastin, tavoitteen asettaminen. On kerrottava tarkemmin, kuinka se toimii ja mitä he odottavat sinulta.
Sanvello: Anxiety & Depression Medical rvk
Kuunneltuani ensimmäisen ohjatun meditaatioistunnon alun aistin heti huonot fiilikset. Ei vain vähän "eh?" tyyppinen tunnelma, mutta valtava "vau, jota voitaisiin pitää rikollisena" -tyyppistä tunnelmaa. Olen yllättynyt ja hieman epävarma sen ilmeisen kunnollisen arvostelumittarin vuoksi. Asennus poistettiin välittömästi.
Sanvello: Anxiety & Depression Medical ifjd
Rakastan miltä tämä sovellus tuntuu, kun käytät sitä. Se tuntuu interaktiiviselta päiväkirjalta, joka välittää.
Keskinkertainen sovellus. Sama poppsykologia, jonka voit saada YouTubesta tai Dr. Philistä. Uudelleenkehystys, väärennös, kunnes teet sen jne.
Arvostan syvästi sitä tosiasiaa, että osa tästä sovelluksesta on ilmainen. Sillä on ollut mitattavissa oleva vaikutus hyvinvointiini ja se opetti minulle asioita, joita en löytänyt kahden vuoden kasvokkaisessa terapiassa. Minulla ei ole epäilystäkään siitä, että täysi/maksullinen versio tarjoaa vielä kattavamman tuen.
pacific lab, sovelluksesi ei ole hämmentynyt. sovelluksesi kehottaa lähettämään viestejä verkkosivustollesi, ennen kuin voin käynnistää meditaatiot. Ehkä sinä et ymmärrä sovellustesi toimintaa ja sovelluksessasi määrittämiäsi kehotteita. Ehkä sinun pitäisi käyttää sitä. Et voi tehdä mitään meditaatiota tai harjoituksia ilmoittamatta kuinka onnellisempi olet heidän verkkosivuillaan. On naurettavaa, että jokainen toiminto edellyttää julkaisun tekemistä. Tämä on roskasovellus, jolla ei ole perusteita yrittää parantaa oloasi.
Minusta tuntui, että voisin puhua terapeutin kanssa ilmaiseksi. Se kuitenkin maksoi. Ensimmäistä kertaa 140 dollaria ja sen jälkeen 85 dollaria. Kun tarkastellaan kymmeniä keskusteluja, monet ihmiset eivät vastaa muille. Ei paljon toimintaa chat-ryhmissä. Voit lukea vakuutuksia, mutta teen sen missä tahansa. Voit ajoittaa tehtäviä, jotka sinun on tehtävä joka päivä. Mitä tarvitsen, tämä sovellus ei ole sitä. Halusin todella lähettää tekstiviestin tai puhua terapeutin kanssa. Takaisin youtubeen menen. Huokaus
Minulla on ollut sovellus vain kaksi päivää ja olen käyttänyt sitä ehkä kolme kertaa. Mielestäni kehittäjien pitäisi antaa enemmän aikaa lataamisen jälkeen ennen kuin pyytävät sinua arvioimaan heidät.Toisaalta tämä on loistava tilaisuus kertoa teille, että saan jatkuvasti virheilmoituksen, jonka mukaan tunteitani ei voida pelastaa, joten se on mielenkiintoista.
Ihan kiva mutta vähän buginen. Ja siellä on paljon tekstejä luettavana ennen kuin aloitan meditoinnin. Muut käyttäjät eivät vaivaudu lukemaan, vaan haluavat aloittaa heti.
Father and Son Phiêu lưu tiv
Tämä sovellus sai minut itse asiassa huonoihin triggrreihin, koska ryhmäkeskustelut ja ihmiset puhuivat siitä, kuinka huono heidän ligensä oli, ja tarvitsin vain tukea.
Rauhoittava meditaatiosovellus.
Tämä sovellus jäätyy paljon.
Melko hyvä, mutta en oikein ymmärrä viikoittaista arviointiominaisuutta. Sen avulla sain täyttää sen, kun avasin sovelluksen ensimmäisen kerran. Siitä on viikko, eikä viikoittaista arviointia ole vieläkään mahdollista täyttää. Ehkä minun täytyy odottaa tämän viikon loppuun? Mutta siitä on 2 viikkoa alkuperäisestä arvioinnistani. Eli vähän hämmennystä.
Mahtavaa sisältöä, mutta sitä on vaikea löytää. Halusin kokeilla muita meditaatioita, mutta löydän vain ehdotetut, en luetteloa, josta valita. Se on melko turhauttavaa ja tavallaan haitallista vähentämään stressiäni.
Olen lopettanut sovelluksia, jotka haluavat sähköpostiosoitteeni. Päätin poistaa sovelluksen, mutta roskapostia tulee jatkuvasti, ja sitä on lähes mahdotonta pysäyttää paitsi etanapostilla. Osoite on sovelluksen sisällä. Joten asenna uudelleen. . .
Tämä sovellus oli minulle erittäin hyödyllinen muutaman viikon ajan päivitykseen asti. Nyt tarvitsen tilauksen tehdäkseni melkein KAIKEN, mikä auttaa! Jopa tilaus vain palataksesi päivää taaksepäin terveyden seurantaan? sinun täytyy pilata minua. Poistettu 😐👎
Valta tiedolla yli emotionaalisen epätasapainoni. Se on juuri sitä mitä tarvitsen.